Ameerika jaekaubandusekspert Francesca Nicasio kirjutab enda blogis, et ajal, kui e-kaubandus kasvab väga jõudsalt, on kõige olulisemaks saanud kliendi meelitamine kauplusse.

- 7 võimalust, kuidas meelitada rohkem kliente kauplustesse
- Foto: Raul Mee
Üheks külastatavuse tõstmise võimaluseks on pakkuda kliendile veebist tellitud kaubale kauplusse järele minemist. See ainult ei suurenda kaupluse külastajate arvu, vaid võib suurendada ka müüki, sest peaaegu pooled nendest, kes toovad kauplusest tellitud kauba ära, on sealt veel midagi lisaks ostnud.
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, millised on need 7 võimalust, kuidas klienti poodi meelitada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!