• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 03.09.15, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas e-ajastul suurendada kaupluse külastatavust?

Ameerika jaekaubandusekspert Francesca Nicasio kirjutab enda blogis, et ajal, kui e-kaubandus kasvab väga jõudsalt, on kõige olulisemaks saanud kliendi meelitamine kauplusse.
7 võimalust, kuidas meelitada rohkem kliente kauplustesse
  • 7 võimalust, kuidas meelitada rohkem kliente kauplustesse
  • Foto: Raul Mee
Üheks külastatavuse tõstmise võimaluseks on pakkuda kliendile veebist tellitud kaubale kauplusse järele minemist. See ainult ei suurenda kaupluse külastajate arvu, vaid võib suurendada ka müüki, sest peaaegu pooled nendest, kes toovad kauplusest tellitud kauba ära, on sealt veel midagi lisaks ostnud. 
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, millised on need 7 võimalust, kuidas klienti poodi meelitada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele